امنیت تلفن همراه

وبلاگ تخصصی امنیت تلفن همراه esset

امنیت تلفن همراه

وبلاگ تخصصی امنیت تلفن همراه esset

بایگانی
  • ۰
  • ۰

نمایش شماره سیم کارت سارق

نمایش شماره سیم کارت سارق را کوچک مزیت بزرگ می نامیم. درست است که وجود قابلیتی مانند فرستادن شمارهء سیم کارت جدیدی که سارق در تلفن همراه قرار میدهد خارق العاده به نظر می رسد. اما در برابر دریایی از قابلیت های نرم افزار امنیت تلفن همراه قطرهء کوچکی می باشد. وجود قابلیت ردیابی گوشی موبایل و حذف اطلاعات با پیامک نگرانی های مربوط به سرقت موبایل های شخصی را به حداقل رسانده است.

نمایش شماره سیم کارت سارق به شماره ای که از پیش تعیین کرده اید ارسال خواهد شد. با موبایل سکوریتی میتوانید لحظه لحظه تلفن همراه خود را ردیابی کنید. تلفن همراه شخصی ترین همراه شماست. چه آن را زیر مبل گم کرده باشید، چه در خیابان از جیبتان افتاده باشد به راحتی می توانید پیدایش کنید. چه توسط سارقی حرفه ای دزدیده شده باشد چه سارقی تازه کار نزد شما باز خواهد گشت.

اگر نگرانی دسترسی سارقان به اطلاعات شخصی و بانکی خود را دارید. با ارسال یک پیامک همهء آن ها را حذف خواهید کرد. چگونگی نمایش شماره سیم کارت سارق در تلفن همراه دزدیده شده در ادامه بررسی خواهد شد. با موبایل سکوریتی همراه باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی