امنیت تلفن همراه

وبلاگ تخصصی امنیت تلفن همراه esset

امنیت تلفن همراه

وبلاگ تخصصی امنیت تلفن همراه esset

بایگانی
  • ۰
  • ۰

ضد جاسوسی

ضد جاسوسی

ضد جاسوسی ! همگان بعد از شنیدن این عبارت به یاد FBI یا مراکز اطلاعاتی می افتند. هک تلفن های همراه توسط هکرها به آسانی اتفاق می افتد. وحشتناک است که فردی از فاصله های بسیار دور بتواند به اطلاعات محرمانه هر شخص دسترسی یابد.اطلاعاتی از قبیل عکس ها، فیلم ها، پیام ها، رمزهای بانکی، اطلاعات شخصی، کاری، اجتماعی، ایمیل ها، شبکه های مجازی و ...گوشه چشمی از این موارد اند.

در مقابل هک تلفن های همراه چه می توان کرد ؟؟سیاست مقابله با حملات سایبری و اتخاذ استراتژی های ضد جاسوسی شاید راه حل مناسبی باشد. اما چگونه می توان چنین منبعی را فراهم کرد ؟ چگونه می توان به نرم افزارهای متعددی که در این زمینه وجود دارد اعتماد کرد ؟

بسیاری از همین نرم افزار ها با هدف سرقت اطلاعات طراحی شده اند. فراتر از آن تلفن های همراه همه روزه در معرض رخدادهای پر خطر اند. مواردی از قبیل ویروس ها، بدافزارها، کندی در عملکرد ، سرعت و سرقت دستگاه که برای هر شخص ممکن است اتفاق بیفتد.

هک تلفن های همراه در صورت عدم تعبیه سیستم های ضد جاسوسی به ساده ترین شکل ممکن انجام می گیرد. با موبایل سکوریتی همراه باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی